hír
Egy éven belül három hazai dokumentumfilmmel fog jelentkezni a magyar HBO. Oláh Judit alkotásának középpontjában a gyermekbántalmazás áll, Dér Asia…
továbbmagazin
A Carrie Fisher és anyja, Debbie Reynolds kapcsolatáról szóló Vakító fények ugyan múlt szombaton debütált az HBO-n, de az HBO GO-n továbbra is…
továbbhír
Az Aranyélet második évadának sajtótájékoztatóval az HBO hivatalosan is megkezdte a sorozat ősszel képernyőre kerülő újabb epizódjainak…
továbbmagazin
Megöli-e a nyomtatott szót a kép, ahogy Stephen King jósolta? Vagy egyik művészeti ágazat nem képes kiszorítani a másikat, és továbbra sem állnak…
továbbmagazin
A Friss Hús rövidfilmfesztiválon szakmai programokon is jártunk: beszámolunk a Pitchfórumról és egy kerekasztal-beszélgetésről, ami a hazai…
továbbmagazin
Nemrég az Aranyélet forgatásán jártunk, most Krigler Gáborral, az HBO Magyarország forgatókönyv-fejlesztésekért felelős kreatív producerével…
továbbBreier Ádám első nagyjátékfilmje egyszerre nevetett és ríkat meg, miközben egy sokak számára ismeretlen világba kalauzol el. Ha csak egy kellemes vasárnap délutáni családi dramedy lenne, akkor is szeretnénk, de a Lefkovicsék gyászolnak ennél sokkal többet ad és fontos űrt tölt be a magyar filmek között.
Filmhu podcast #87: Szabó Kimmel Tamás
Filmhu podcast #86: Breier Ádám
Három pasi és a nagy córesz – végre láthatóvá válik a 21. századi magyar zsidó sors
a teljes dossziéRendezőnők a magyar filmtörténetben
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.
Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő
Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők
Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben
a teljes dosszié